YHDESSÄ. INTOHIMOSTA HIUKSIIN

Me olemme Schwarzkopf Professional - Aloitimme berliiniläisenä perheyrityksenä ja siitä lähtien olemme uudelleen keksineet hiusta. Tänä päivänä meillä on kampaajia ympäri maailmaa ja jaamme yhteisen päämäärän: todellisen intohimon hiuksiin.

 

Luomme yhdessä kampaajien kanssa kampaajille uudenlaisia tuotteita asiaankuuluvalla palvelulla ensimmäisenä. Me tuomme uusimmat hiustrendit kausittain vaihtuvan Essential Looks -kokoelman, digivaikuttajien, maailmanlaajuisen koulutuksen ja liikekoulutusten avulla sinulle räätälöitynä suoraan liikkeeseesi.

 

Kumppanuutemme tärkein arvo on parantaa liiketoimintaasi. Miksi? Koska sinun menestyksesi on meidän menestyksemme.

LISÄÄ ARVOA KAMPAAM0BUSINEKSEESI

Lisää Arvoa Kampaam0businekseesi

KANNANOTTOMME

 

 

Olemme yhtä. Toisiimme sidottuja rakkaudesta hiuksia kohtaan.
Sama liekki antaa meille energiaa ja omistautuneisuutta ammattikuntaamme kohtaan.
Yhteinen kunnianhimomme vie meitä eteenpäin.
Kyseenalaistaminen. Tutkiminen. Päihitämme sen, mikä on tehty aikaisemmin.

 

Ja niin luomme yhä uudelleen ja uudelleen (REcreate).
Jalostamme (REfine) ja uudistamme (REdesign).

Otamme sen, mikä on rikki, ja rakennamme uudelleen (REbuild).
Me muokkaamme (REshape) ja elvytämme (REvive), korjaamme (REpair) ja palautamme (REstore).
Me värjäämme uudelleen (REcolour) sen, mikä on menettänyt kirkkautensa, ja muotoilemme uudelleen (REstyle) sen, mikä on menettänyt särmänsä.
Me paljastamme (REveal) sen, mikä on piilotettu, ja korvaamme (REplace) vanhan uudella.
Uudelleenajattelu (REthinking), uudelleentyöstäminen (REworking), uudistaminen (REnewing).
Kehitämme aina uutta...

TIESITKÖ...

 
As we reflect on 120 years of Schwarzkopf Professional, we share with you some of our favourite facts.

 

  • Hans Schwarzkopf perusti Schwarzkopfin 1898. Kuuluisa logomme on hänen sukunimensä, joka kirjaimellisesti tarkoittaa "mustaa päätä".

  • Hans Schwarkopf loi ensimmäisen puuterimaisen shampoon, jota kutsuttiin nimellä Schaumpon. Tämä tuote oli ensimmäinen tuote jota myytiin kemikalioissa.

  • Vuosi 1960 oli suuri vuosi Schwarzkopfille, koska silloin lanseerattiin edelleen tunnetuin hiusväri IGORA ROYAL. Nyt, yli 120 sävyn värivalikoimalla, tämä värisarja on synonyymi hiusvärille.

  • Jokainen kampaaja joka voittaa kolme kertaa saman kategorian vuosittaisessa Hairdresser of the Year -gaalassa, pääsee Hall of Fameen.

  • Tähän päivään mennessä yli 500,000 kampaajaa on ottanut osaa Essential Looks -näytöksiin ja koulutuksiin.
  • Schawrzkopf Professional tekee jatkuvasti yhteistyötä sosiaalisen median kiinnostavien tähtien kanssa uudenlaisilla yhteistyökuvioilla.

  • ASK eLearning akatemia on saatavilla 15 eri kielellä ja tarjoaa 24 audiovisuaalista elearning mahdollisuutta, 14 itsearviointia ja 38 videota.

  • Joka vuosi 12 000 osallistujaa vierailee Schwarzkopf Professionalin testikampaamossa Hampurissa. Maailmanlaajuisesti meillä on seitsemän testikampaamoa jotka sijaitsevat Hampurissa, Düsseldorfissa, Shanghaissa, Tokiossa, Johannesburgissa, Connecticutissa ja Bogotassa.

  • Yli 50% Shaping Futures-hankkeen opiskelijoista on työllistynyt kampaajina.

  • Avasimme juuri kaksi ekologista kampaamoa Bangkokiin Thaimaassa, jotka käyttävät ainoastaan ESSENSITY-tuotteita.

  • Emme lopeta koskaan innovointia, siksi viimeisen 120 vuoden aikana Schwarkopf Professional on rekisteröinyt yhteensä 7,600 patenttihakemusta.